Contact Info / Websites

All 15 audio Reviews


Lamm - Realm 2: Mechanical Lamm - Realm 2: Mechanical

Rated 5 / 5 stars

Awesome haha! I love it! Its a peice thats out of character for you but yet you nailed it. Gotta keep up the good work Mr. Fox :D


MetalRenard responds:

I've probably written as much electronica and orchestral as I have rock and metal. ^^
Cheers buddy!


Made Of Stars Made Of Stars

Rated 5 / 5 stars

Im a big fan of pianos opening for guitar riffs, Well played Mr. Fox, Well Played.


People find this review helpful!
MetalRenard responds:

Thanks buddy!


Return of the Banished Barbers Return of the Banished Barbers

Rated 5 / 5 stars

Don't stop there haha Gimme some meat with them potatos!


People find this review helpful!

Made of Stars (Unfinished) Made of Stars (Unfinished)

Rated 5 / 5 stars

Gotta hear this when its finished, pretty rad so far :)


MetalRenard responds:

Thanks!!!


Starlite- Acoustic Starlite- Acoustic

Rated 5 / 5 stars

I love it, its short but sweet, and perfect. Well done Brother


HowardWimshurst responds:

Thanks dude


Nordic climes Nordic climes

Rated 5 / 5 stars

I may use this when I record the story Þór and Hrungnir, very well done my friend



Ego Betrayed Ego Betrayed

Rated 5 / 5 stars

This reminds me of like an intro for a television show or an anime, I like it!


MetalRenard responds:

Well I watch a lot of anime so that wouldn't surprise me! :)
Thanks for having a listen and leaving your thoughts buddy.


Chat Noir Chat Noir

Rated 5 / 5 stars

I really likethis one a lot, its whimsical, well done :)



Inseparable Inseparable

Rated 5 / 5 stars

I think I have just the story to tell with this music my friend


People find this review helpful!

Septum Regum Septum Regum

Rated 5 / 5 stars

I like this one a lot, it feels kinda heroic to me for some reason, well done!